3 LABIAUSIAI PAPLITUSIOS PROBLEMOS SPORTUOJANT

Autorius Darius 2019-02-04 0 Komentarai

Jei vienas iš jūsų pavasario pažadų buvo sporto salė, o per kelias pirmąsias dienas sporto salėje jūs pasiduodate - pasitikrinkime, kaip sportuoti sporto salėje ir kaip nekartoti klaidų, kurios gali būti pavojingos jūsų sveikatai.

 

PRATIMAI YRA GERAS TIKSLAS PAVASARIUI!

 

Pavasaris yra ne tiek kalendoriuje, kiek ir languose. Būtent šia proga verta pasirūpinti tinkama forma artimiausiu sezonu. Atminkite, kad nusprendus eiti į sporto salę, galite laimėti tikrai daug. Tačiau neturite "skandinti savęs giliai vandenyje" - galite rinktis pratimus namuose, treniruotėms pritaikytoje zonoje parkuose ir tai yra labai geras pasiūlymas žmonėms, kurie nėra įsitikinę, kad verta apsilankyti sporto salėje, tačiau nori išlaikyti savo formą.

 

Jei norite šiek tiek lengvesnio fizinio aktyvumo, rekomenduojame bėgiojimą ar fitness'ą. Priešingai nei teigia stereotipai, šie dviejų rūšių užsiėmimai gali būti tokie pat reiklūs, kaip klasikinės treniruotės sporto salėje.

NĖRA TAIP PAPRASTA TAPTI STIPRIU

 

Jei vis dėlto nusprendėte eiti į sporto salę, tada sveikiname - tai yra svarbus žingsnis kuriant nepriekaištingą figūrą ir formą. Atminkite, kad su savo kūnu geriau nejuokauti. Todėl savo nuotykių pradžioje turėtumėte susipažinti su patarimais, kurie padės atsakyti į klausimą, kaip sportuoti sporto salėje.

 

1. MOKYMOSI PLANAS

 

Mokymosi planas yra itin svarbus kiekvienam vyrui sporto salėje. Ypač tarp pradedančiųjų yra įsitikinimas, kad nesvarbu, ką jie daro, jėga ir masė pasirodys iš karto. Toks požiūris ilgainiui lemia didelį nusivylimą, o laikas, skirtas neefektyviems pratimams gali sugadinti jūsų santykius su treniruokliais.

Norėdami to išvengti, patikrinkite parengtus internetinius pradedančiųjų mokymo planus, kurie pažymėti kaip FBW ("Full Body Workout"). Taip pat galite naudotis specialistų paslaugomis. Asmeninis treneris suteiks jums visą reikiamą informaciją apie pratimus, kuriuos turėtumėte atlikti.

 

2. NETINKAMAS GYVENIMO BŪDAS

 

Mentorius šiuo klausimu galėtų būti Andrius Pauliukevičius, kuris savo knygose puikiai apibendrina tinkamą gyvenseną pasitelkiant sveiką mitybą ir sportą.

Pirmyn į tikslą - prisimink savo gyvenimo būdą ir mitybą. Viskas netenka prasmės, jei treniruoklių salė yra tik vieta, kur galite paselfi'nti. Alkoholis ir cigaretės yra geros formos priešai. Jei negalite atsisakyti jų, pabandykite bent apriboti.

Be to, pasidomėkite apie siūlomas dietas arba apsilankykite pas dietologą ar asmeninį trenerį - jie neabejotinai padės jums pasirinkti subalansuotą maistą kiekvienai dienai.

 

 

3. DAR DAUGIAU NEREIŠKIA, KAD GERIAU

 

Gali būti situacijos, kai negalėsite apsilankyti sporto salėje numatytu rėžimu. Nenaudokite principo "pasivyti" tą dieną - dviejų dienų treniruotė per vieną dieną yra per didelė našta kūnui! Padaryk kitą dieną už tai, ir, kai jaučiatės pavargę, pailsėkite.

 

4. SPORTO SALĖ - AISTRA!

 

Atlikite aukščiau pateiktus veiksmus, kad jūsų treniruočių nuotykiai nesibaigtų per anksti. Be to, visada norisi jaustis nepriekaištingai, tagul tai taps įkvėpimu ir aistra!

Pasiruošk savo laikui sporto salėje su pirktukas.lt!

Rašykite komentarą