Laikina marškinėlių akcija! Speciali -20% nuolaida daugeliui pažymėtų marškinėlių 🧥 Spausk čia ir aktyvuok nuolaidą!

SPORTAS, ALUS IR CUKRUS. KODĖL ALUS IR KITAS ALKOHOLIS STORINA?

Autorius Darius 2018-09-14 0 Komentarai

Atrodo, kad vasarą mes suvartojame daugiau alkoholio nei įprastai. Dėl to, nes yra galimybė gerti dažniau, be to, karšta dieną niekas taip neatgaivina, kaip švelniai atšaldyto alaus gurkšnis. Tik kaip tai atsiliepia mūsų sveikatai ir figūrai? Ar alkoholio vartojimas yra kenksmingas ir koks procentas tapi stambiu? Kiek cukraus yra viename alaus?

 

KIEK KALORIJŲ YRA VIENAME ALAUS, ARBA CUKRUS IR CUKRAUS DAR KARTĄ

Liepos 28 d. Yra raumenų masės diena. Tai puiki proga pagaliau pasirūpinti savimi ir pradėti dirbti su savo figūra. Nuo ko pradėti? Iš pradžių verta panaikinti ar bent sumažinti alkoholio kiekį mityboje.

Alus, kaip ir kiti alkoholiniai gėrimai, yra gana kaloringas gėrimas. Dėl viso šito reikia kaltinti etanolį, kurio viename grame užfiksuota apie 7 kcal. Alus kaloringumas priklauso nuo jo rūšies ir alkoholio kiekio. Manoma, kad šviesaus alaus butelis yra apie 250-300 kcal. Kai kuriems tai gali būti ne daug, bet jei jūs kovojote dėl antsvorio ar dietos, alus gali padėti jums sugrįžti į formą.

AR ALUS TURI CUKRAUS?

Alus ir kitus alkoholinius gėrimus taip pat būdingas didelis glikemijos indeksas, ty didelis angliavandenių kiekis. Maždaug 100 g alaus yra 4 g cukraus, o visame 0,5l butelyje iki 20 g cukraus. Dėl cukraus įtakos gliukozės kiekis kraujyje greitai didėja ir tuomet sukelia vadinamąjį vilkų apetitą. Štai kodėl, gerdami alkoholį, vartojame nesveikus užkandžius, tokius kaip traškučiai, riešutai ir kukurūzai. Alus lemia, kad mūsų dieta tampa daugiau kaloringa, o jei mes jo nekontroliuojame, galime priaugti svorio ar prarasti visą mokymo planą.

AR GALIMA VARTOTI ALKOHOLĮ SPARTUOJANT AR LAIKANTIS DIETOS?

Faktas, kad mes sportuojame ar laikomės dietos, neturi būti siejamas su visiška abstinencija. Nedideli alkoholio kiekiai gali turėti teigiamą poveikį mūsų sveikatai, pavyzdžiui, sumažinti širdies ligų ir inkstų ligų riziką. Svarbiausia yra saikas ir sveikas protas. Jei mes vartojame alkoholį retkarčiais, mes neturime jaudintis dėl savo figūros.

Dietos metu geriau pereiti prie nealkoholinio alaus. Jis turi daug mažiau kalorijų, todėl tai netrukdo mūsų kasdieniniam kalorijų balansui.

Rašykite komentarą